Emilia Maria Millan Svedlind



Hej alla där ute i bloggvärlden! Det är jag som är Emilia Svedlind och är den ena som skriver på den här bloggen. Jag tänkte berätta lite om mig så ni vet vem jag är och sådär. Jag är 14 år, jag föddes den 26 maj 1997. Jag har ridit sen jag nästan var 6 år gammal. Jag började då rida på Drögsta ett litet stall där jag hittade min livs bästavän, Pegazus. Pegazus är en liten shettis på 16 år, han var den första pollen jag red på ridskola och det ångrar jag aldrig. Jag är med honom än idag men rider på honom gör jag inte, utan jag tömkör,myser och går på promenader. Ska också få honom när han går i pension.

Jag rider på ridskola också en gång i vecka, på Stjärnholms Ryttarförening där jag också är med i Ungdomsstyrelsen. Sen har jag en medryttarponny som heter Nero och han har jag haft sen Januari 2011 och han har lärt mig huur mycket som helst och han gör det fortfarande. Han är en D-ponny på 20 år fast beter sig mer som om att han är 10. På fritiden annars förutom hästarna brukar jag fota och då använder jag mig utav min systemkamera Nikon D3000 och min lilla digitalkamera Samsung L310W.

Annars om jag inte fotar eller rider så brukar jag vara med vänner och sådär. Gillar att rita också men är inte speciellt bra på det, jag brukar också trixa med collage då jag gillar att redigera. Men det var lite om mig, kram!



Kommentarer
Postat av: Esther

Har du ännu en ny blogg? ;)

2011-11-12 @ 17:03:32
URL: http://Http://Estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0