Hööks och Nero idag.

Efter en lång och tråkig dag i skolan kommer man hem och längtar efter. Först och främst mat, sen ska jag klä på mig och så, sen ska jag och mamma vidare till HÖÖKS och sedan ut till Nero. Ska kolla på vinterskor till mig och mamma och sen ska jag kanske köpa en såndär reflexjacka på hööks också. Måste ju ha mycket bra grejer nu när det blir att man är ute i stallet så gott som varje dag.

Ridpasset med Nero så ska jag nog rida barbacka. Det känns som att det var jätte längesen. Har tänkt att försöka jobba igenom honom lika bra fast jag rider barbacka. Han är inte den skönaste hästen att rida barbacka på, men aa. Jag gillar honom ändå! Ha det bra kramar från mig.


Kommentarer
Postat av: Esther

Har ni hittat nån foderponny? Annars är du väll bara 3 dagar i stalle?

2011-11-24 @ 16:37:38
URL: http://Http://Estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0