Inhandlingen i Globen

Det här handlade jag i Globen


Ett reflexländtäcke från Börjes, köpte till Pegazus som vi ska ha när vi tömkör nu i mörket.


Tre par stövelstrumpor i färgerna marinblå, turkos, limegrön. Minns inte från vart jag köpte dom.


Ett sött mörkbrunt träns till Pegazus från Börjes, Pannbandet (satt inte på från början) köptes från Charlies som jag nu satt på tränset.


Sen beställde jag ett schabrak från Sjöängen med brodyr där det står "Emilia Svedlind" dom hann inte brodera det igår.



Jag och Hanna köpte tillsammans, en början på våran nya outfit. Ett svart John Withaker sammetschabrak till Nero med guldig passpoal. (Hanna har det hos sig)

http://publishme.se/2608098/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
Limegrönt pannband från Charlies, jag och Hanna köpte det också till Nero


Ett guldigt pannband från någonstans jag inte minns. Jag och Hanna köpte till Nero till den nya outfiten.

ALLA BILDER ÄR INTE MINA SÅ SÄG TILL OM JAG SKA TA BORT!

Kommentarer
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Tränset med turkos fodring är väl svart? :o

Och förresten, du har råkat suttit pannbandet upp och ner, inget illa menat!! :D

2011-11-29 @ 22:42:51
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0