Now that you can't have me, you suddenly want me

Förlåt att jag inte har bloggat, men vi håller på att flytta så jag har verkligen inte haft tid. Jag ska bli bättre, jag lovar!
Jag shoppade lite idag, eller jag köpte lite örhängen och hörlurar så jag tänkte visa dem eftersom att jag inte har något annat att skriva! Annars har dagen varit riktigt seg, skolan var hemsk ja satt och fick nästan inget gjort, sen åkte jag hem och kollade på tv, sen hamnade jag här och kommer inte bort. Jag borde packa och rensa, men jag orkar verkligen inte. Jag borde plugga också, men jag får plugga extra mycket imorgon i skolan!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Men DAMN vad snygga earcuffs! Var har du köpt den första med vingen på? :o



sv: nej men fegisar :o ;)

2011-11-30 @ 08:58:06
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0