Roligt och fartigt ridpass!

Idag på belöningsridningen så red vi ut. Jag fick Senator, hade aldrig ridit honom förut. Ibörjan var han pigg och så. Vi skulle träna på öka o minska galoppen, skänkelvikningar på grusvägarna o massa sånt där. Första traven ville han bara springa på, då tog jag tag i honom och då sparkade han bakut haha söt! Sen gjorde han det igen, men tillslut gav han sig.

I slutet var han riktigt mysig och jag slappnade av mer och då gick det bättre. Han hade fart och ville springa av sig och aa, det gick bra. Jag är nöjd! Han är en sån slags häst jag gillar faktist, lite bus och så.

Bild på Senator, lånad från Stjärnholms hemsida.


Kommentarer
Postat av: Stella

Söta Senator :D

2011-11-20 @ 15:50:35
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0