Snart till Ellen sen stallet.


Såhär söta var jag och Ellen igår på Spökkvällen på Stjärnholm. Hanna tog bilden!

Om cirka 20 minuter skjutsar mamma och pappa mig till Ellen. Sen åker vi två ut till Fresa hennes medryttarhäst, aa se inlägget under. Imorgon är det hoppning på Stjärnholm, vet inte vilken häst jag hoppas på faktist, hoppas på att vi hoppar någon rolig övning iallafall haha. Spelade The sims 3 Djurliv nyss, hahah hann göra min familj med mig själv, två hästar och en hund. Nu ska jag bygga en stor gård sen när jag kommer hem igen tror jag om jag hinner.

Aja tråkigt inlägg men vi hörs folket hejdå!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: haha fast jag tyckte inte jag vart så sur ;)

2011-11-13 @ 13:46:55
URL: http://ealr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0