Svar till frågestunden


Esther
Vad är det högsta du har hoppat med en häst? - Vet inte, 1 meter tror jag det var.
Vad är den högsta klassen du har tävlat i hoppning? - 70 cm.
Vad är den högsta klassen du har tävlat i dressyr? - LC:2, har bara tävlat en gång i dressyr.
Vem är din favorit häst av alla hästar som finns? - Svår fråga, men Fresa.
Hanna
Vad gör du? - Svarar på frågor och lyssnar på musik.
Hur mår du? - Jag mår inte så bra.
Linnea
Vilken klass går du i? - Jag går i 9:an
Har du ridit på ridskola, i så fall, hur många år? - I 6 år nu tror jag.
Stella
När ska vi träffas damen? - Snart hoppas jag!
Vart ska du gå på gymnasiet? - Ljud och bildskolan tror jag.
Wilma
Hur länge har ni båda ridit? - Jag har ridit i ca 6 år.
Ger ni bort designer? - Till dem vi känner.

Hoppas att ni är nöjda med svaren!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sööt bild :

2011-11-22 @ 12:38:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0