I like girls who eats carrots

Söta tjejer igår vid tre-tiden..

Ida sov kvar här igår och vi pratade och skrattade mest. Vi tittade på 1D videor, bilder och lyssnade på deras musik. Haha kollade precis på alla videor vi spelade in, vad gör vi egentligen? Jaja det var en rolig kväll och skönt att träffa henne igen, längesen jag träffade henne själv faktiskt. Eller jag tror det.

Åkte ut till stallet vid halv fem och gjorde iordning Arhamiz för en ridtur på banan. Eller det var Agnes, min syster, som skulle rida. Jag galopperade lite med honom så att han skulle få springa av sig lite. Han blev som en helt annan häst när Agnes red, lugn och inte alls pigg, sen när jag satt upp så blev det fart i honom. Det är det jag gillar med honom, han är så underbart snäll. ♥
Jag ska lägga upp ett schema, men jag har inte hunnit bara!

/Ellen

Kommentarer
Postat av: ida

omg ellen....

2012-01-05 @ 01:59:38
URL: http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0