Ont i fingrarna

Såhär glad var jag igår när vi firade nyår!

Jag orkar verkligen inte skriva allt som har hänt, men det har varit kanon i alla fall! Arhamiz verkar trivas jättebra också och vi har faktiskt kommit ganska långt med honom tycker jag. Han har börjat få värsta nackmusklerna och börjar få upp sin kondition också.
Idag så red jag med mammas kusin, som har sin häst på stora flättna (stallet bredvid), vi red till ett vindskydd där vi träffade några i släckten för att grilla pannkakor. Fast det började snö/regna så vi fick rida hem igen, men det var mysigt tills det började regna. När jag red sista biten till stallet så blev Arhamiz väldigt glad så han drog iväg, fast jag tror att han var ganska trött för han orkade inte så långt, bara några meter. Sen åkte jag och Elin ut till vindskyddet igen och åt pannkakor, så nu är mina fingrar helt döda. Inte skönt ska ni veta!
Nej nu ska jag åka tillbaka till stallet och ta in hästen och försöka torka av honom lite!

Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

SV: Tack!

Er design är verkligen sjukt snygg! gjort den själv?

2012-01-01 @ 16:56:44
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Postat av: elvira

tycker du om selena gomez?

2012-01-01 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0